19 CANNONDALE F-Si 29" Hi-MOD 1

Neohodnoceno
 
Novinka Tip Doprava zdarma Efekt lupa
  • 1 z 3
 
Běžná cena Více informací v tabulce variant
Ušetříte 41 000 Kč (–22 %)
Cena od 119 833,88 Kč bez DPH
od 144 999 Kč
Na splátky již od 4911 Kč
Značka Cannondale
Kategorie Pevná
Záruka doživotní
Zvolte variantu
Kód produktu AS-00068419_1_1 Velikost: S Skladem 185 999 Kč 144 999 Kč
119 833,88 Kč bez DPH
   
Kód produktu AS-00068419_2_1 Velikost: M Skladem v prodejně 185 999 Kč 144 999 Kč
119 833,88 Kč bez DPH
   
Kód produktu AS-00068419_3_1 Velikost: L Skladem 185 999 Kč 144 999 Kč
119 833,88 Kč bez DPH
   
Kód produktu AS-00068419_4_1 Velikost: XL Na dotaz 185 999 Kč
153 718,18 Kč bez DPH
   
 

SPECIFIKACE

  Barvy Black Pearl w/ Graphite and Chrome - Gloss (BLK)
  Velikosti S, M, L, XL
  Rám All-New F-Si, Hi-MOD BallisTec Carbon, SAVE, PF30A, tapered head tube, Speed Release 12mm thru axle, Ai Offset
  Vidlice ALL-NEW Lefty Ocho Carbon, 29", 100mm, Chamber Damper with cable lockout, OppO Spring System, tapered steerer, 55mm offset
  Kliky Truvativ Stylo Carbon, 34T, Ai Custom
  Středové složení Cannondale Alloy PressFit30
  Přehazovačka SRAM XX1 Eagle
  Řazení SRAM X01 Eagle 1x12
  Kazeta SRAM XG-1295, X01 Eagle, 10-50, 12-speed
  Řetěz SRAM GX Eagle, 12-speed
  Brzdy SRAM Level TLM hydro disc, 160/160mm Centerline Rotors
  Brzdové páky SRAM Level TLM hydro disc
  Ráfky HollowGram 23, Superlight Hi-Impact Carbon, tubeless ready, 28h, 23mm inner width
  Náboje Lefty 60 front, HollowGram 12x148 rear w/ DT Swiss internals
  Dráty HollowGram, double-butted straight pull (Ai Offset dish - rear)
  Pláště Schwalbe Racing Ray 29 x 2.25" front, Racing Ralph 2.25" rear, Snake Skin Addix Speedgrip Compound, tubeless ready
  Řidítka Cannondale C1 Flat, Carbon, 8° sweep, 760mm
  Představec Cannondale C1, 7075 Alloy, 1-1/8", 31.8, 7°
  Hlavové složení Integrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings (Integrated steer stop size small only)
  Sedlo Fabric Scoop Flat Elite, cro-mo rails
  Sedlovka Cannondale C1 Full Carbon, 27.2 x 350/400mm
  Extra Speed Release rear axle

 

None

A. Zcela nová vidlice Lefty Ocho. 
Technologicky nejpokrokovější vidlice na světě. Lehčí. S hladším chodem. Ostřejší.

B. Tapered hlavová trubka. 
Lehká, tuhá, standardní.

C. Zaměnitelné vložky vnitřního vedení.
Čisté, volitelné vnitřní vedení kabeláže.

D. Speciální karbonová vlákna Ballistec.
Speciálně vyladěné pro pevnost, pohodí a nízkou hmotnost.

E. Integrovaná sedlová objímka. 
Vynikající pohodlí při jízdě v sedě, elegantní vzhled.

F. Asymetrický offset pohonu – Ai. 
Trakce a průchodnost hodné stupňů vítězů

G. Sedlové vzpěry SAVE. 
Optimalizovaná karbonová konstrukce pro vynikající komfort a kontrolu kola.

H. Uchycení brzd flatmount. 
Skvělý nový standard.

Nová Lefty Ocho
18.05.2018
Představujeme zcela novou Lefty Ocho – rebelujícího 7. potomka prvního XC rebela. Nejpokrokovější lehká XC vidlice s nejhladším chodem a nejpreciznějším řízením jaká kdy byla vyrobena. Vytvořená pro ty, kteří věří.

Nová Cannondale Lefty

NEJLEPŠÍ ODPRUŽENÁ XC VIDLICE NA SVĚTĚ. VĚŘTE TOMU.

Zcelá nová vidlice Lefty Ocho je určená XC jezdcům, kteří věří ve výsledky. Neuvěřitelně hladký chod, který pramení z nízkého odporu konstrukce vidlice. Obrovská rychlost ve stoupáních díky jedné z nejnižších hmotností ve světě odpružených vidlic. Precizní řízení díky nejlepší tuhosti ve své třídě vyladěné pro maximální kontrolu. A sebejistota, která má základ ve vědomí, že jedete s nejpokrokovější, průlomovou, předsudky bortící, XC závody vyhrávající vidlicí, která nemá ve světě konkurenci. Jedná so o ten typ výsledků, které... no... jsou reálnými výsledky.

Nová Cannondale Lefty

ACH TA LEHKOST.

První jednokorunková jednonohá XC odpružená vidlice na světě šetří gramy tím nejzřejmějším způsobem. Díky jedné korunce a jedné noze je všechen materiál soustředěn na těch místech, kde je potřeba pro pevnost a tuhost. Má jednu z nejnižších hmotností na trhu – je o 250 g lehčí než předchozí Lefty vidlice. Méně neodpružené hmoty oproti konvenčním vidlicím poskytuje lepší odezvu pružení. Kónický sloupek snižuje hmotnost a nabízí naprostou kompatibilitu. Krále dělá jen jedna korunka.

Nová Cannondale Lefty

NEJHLADŠÍ CHOD. TEČKA.

Odpružení je pohyb. Čím hladší je jeho chod, tím lépe dokáže zvládat svou práci. Izolovat vás od nerovností. Plout přes hrboly. Převést vás přes věci, které by vás jinak vyhodily z kola. Dovézt vás tam, kam chcete. Když je řeč o hladkém chodu, tak Ocho je třídou sama pro sebe. Méně odpor navyšujících kluzných pouzder. Nová tlumící patrona s hladkým chodem. A nová evoluce revolučních jehličkových ložisek Delta Cage. Díky tomu všemu se jedná o vidlici s nejhladším chodem na světě. Žádné zadrhávání, žádné kousání se bez ohledu na to, jak tvrdě pojedete. Jen čistý a hladký pohyb – kdykoliv. Pro dokonalé řízení kola.

Nová Cannondale Lefty

ZÁVODNĚ VYLADĚNÁ TUHOST.

Lefty Ocho má nejlepší celkovou tuhost ze všech lehkých XC vidlic, což je skvělé. Ale co ji odlišuje od zbytku, není pouze to, jak tuhá je, ale spíše jakým způsobem je tuhá. Tuhost je totiž, jako mnoho věcí, dvousečná zbraň: příliš měkká vidlice a máte nudli, která nejede tam, kam chcete. Příliš tuhá nebo tuhá na špatných místech a vidlice bude poskakovat a odrážet se namísto aby proplouvala a žehlila. Unikátní jednokorunková konstrukce vidlice Ocho a trojúhelníkové uložení spodní nohy nám poskytly možnost vyladit tuhost vidlice. Tuhost tam kde je potřeba a poddajnost, když ji potřebujete.

 

DETAILY:

Nová Cannondale Lefty

LOCKOUT OVLÁDANÝ LANKEM

Jednoduché a spolhlivé ovládání zamykání vidlice pomocí lanka obsluhuje vidlici nebo vidlici a tlumič.

Nová Cannondale Lefty

KOMOROVÝ TLUMIČ

Zcela nový samoodvzdušnovací, teplotu kompenzující tlumič s velkým průtokem. Externí nastavování komprese a odskoku. Hladký a vyrovnaný chod za všech podmínek.

Nová Cannondale Lefty

TROJÚHELNÍK V TROJÚHELNÍKU

Trojice ložisek vidlice Ocho zabraňuje spodní noze protáčet se ve svém uložení a tím poskytuje nevídanou přesnost řízení.

Nová Cannondale Lefty

JEHLIČKOVÁ LOŽISKA DELTA CAGE

Nezadrhávají se. Mají hladší chod než kdykoliv předtím díky nové verzi jehličkových ložisek Cannondale Delta Cage.

Nová Cannondale Lefty

ÚCHYT BRZDOVÉHO TŘMENE STOPLOCK

Uchycení brzdového třmene se vystředí samo a odmontuje se jen po jednom otočení 5 mm imbusového šroubu a zmáčknutí tlačítka. Rychlejší a snadnější výměna kola.

Nová Cannondale Lefty

JEDNOKORUNKOVÁ KONSTRUKCE

První vidlice na světě s jednou korunkou a jednou nohou. Poskytuje tak jedinečný a impozantní výkon.

Nová Cannondale Lefty

SEČTENO A PODTRŽENO

Zcela nová vidlice Lefty Ocho. 

Jednoduše nejpokrokovější, lehká XC vidlice s nejhladším chodem a nejpreciznějším řízením jaká kdy byla vyrobena.

Stvořená pro výzvy. Stvořená vyhrávat. Stvořená pro ty, kteří věří.

Rám ALL-NEW F-Si, Hi-MOD BallisTec Carbon, SAVE, PF30A, tapered head tube, Speed Release 12 mm thru axle, Ai Offset
Vidlice ALL-NEW Lefty Ocho Carbon, 29", 100 mm, Chamber Damper with cable lockout, OppO Spring System, tapered steerer, 55 mm offset
Brzdové páky SRAM Level TLM hydro disc
Brzdy SRAM Level TLM hydro disc, 160/160 mm Centerline rotors
Dráty HollowGram, double-butted straight pull (Ai Offset dish - rear)
Extra Speed Release rear axle
Gripy Cannondale Locking Grips
Hlavové složení Integrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings (Integrated steer stop size small only)
Kazeta SRAM XG-1295, X01 Eagle, 10-50, 12-speed
Kliky Truvativ Stylo Carbon, 34T, Ai Custom
Náboje Lefty 60 front, HollowGram 12x148 rear w/ DT Swiss internals
Pláště Schwalbe Racing Ray 29 x 2.25" front, Racing Ralph 2.25" rear, Snake Skin Addix Speedgrip Compound, tubeless ready
Představec Cannondale C1, 7075 Alloy, 1-1/8", 31.8, 7°
Přehazovačka SRAM XX1 Eagle
Řazení SRAM X01 Eagle, 12-speed
Ráfky HollowGram 23, Superlight Hi-Impact Carbon, tubeless ready, 28h, 23 mm inner width
Řetěz SRAM GX Eagle, 12-speed
Řídítka Cannondale C1 Flat, Carbon, 8° sweep, 760 mm
Sedlo Fabric Scoop Flat Race, ti rails
Sedlovka Cannondale C1 Full Carbon, 27.2 x 350/400 mm
Středové složení Cannondale Alloy PressFit30
Platforma F-SI
Ročník 2019

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.